SPi’nin geçmiş, bugünü ve geleceği..
1996’dan bu zamana değin pazarlama iletişiminde içerik geliştirerek, her türlü iletişim mecrası içerisinde dolu dolu 20 yıl tükettik. Türkiye’de reklamın yeni algılanmaya başladığı dönemde işe başladık.
Birçok ilki gerçekleştirdik. Beyoğlu İstiklal’de, Nestle’nin Maggy markası için ilk tattırma, Pepsico bugün ki adıyla Fritolay’ın düz patates cipsi için pazarda tutundurma çalışmalarımızla başlayan yiyecek&içecek dünyasındaki yolculuğumuz halen devam ediyor.
Denizcilik işletmelerinin reklam alanlarını 63 m2’den satılabilir 1800 m2’ye getirerek mecra yaratan ilk yerli sermayeli şirket olmanın haklı gururunu taşımaktayız. Türkiye’de gerçek anlamda mecra yarattık, geliştirdik ve çalıştırdık…
Mengen aşçılar festivali, ilk yabancı marka yetkilileriyle bizimle birlikte tanıştı.
Türk çayı bizlerle farklı bir renk kazandı.Şehirlerde dolaşmaya halen devam ediyoruz.Bu defa biraz daha yaygınız,dünyayı dolaşıyoruz.
TV’de yapımcılığını üstlendiğimiz program sayısı 800’e ulaştı. Milyonlara ulaşan birçok başarılı programa yapımcı olarak imza attık.
İçerik geliştirdik, yapımını üstlendik, pazarladık, sattık.
“İş mükemmel tamamlandı patron” parolası ile başladığımızdan, halen aynı heyecanla çalışıyoruz. Birçok marka ve kurum ile birlikte büyüdük. İyi iş yapmayı her şeyden çok önemsedik. Halen çok önemsiyoruz. Önemsemeye de devam edeceğiz…
Hizmet verdiğimiz tüm alanlarda markaların ürünlerini pazarda doğru hedef kitlesi olan tüketicilerle buluşturmada ustalığımızı kanıtladık. Özel oluşturduğumuz içeriklerle, geliştirdiğimiz konsept projelerimizle yolculuğumuz boyunca sürdürdüğümüz gelişme içimizdeki heyecanla büyüyerek devam ediyor.
Her geçen gün daha da iyiyi yapmak en büyük hedefimiz. Bizim için bugün ile geçmiş ilişkisi, yarının yolunu açacak referans noktalarından başka bir şey değildir.
Biz sadece yarına inananlardanız. Bu yüzden yarın için daima hazırız.